گرگ بورس نخستین مجمع "پی‌پاد" برگزار شد - گرگ بورس

بورس‌نیوز:

مجمع‌عمومی عادی سالیانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد با حضور نزدیک به ۸۱.۳۵ درصد از سهام‌داران در سالن همایش‌های شرکت بورس تهران برگزار شد.

در گزارش عملکرد “پی‌پاد” مسیح تفرشی مشهدی، مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد تشریح کرد “پی‌پاد” در سه سال اخیر رشد یابنده‌ترین شرکت پرداخت در تعداد و مبلغ تراکنش بوده است.

درآمد‌های عملیاتی شرکت در سال ۱۴۰۰، دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بوده که در ۹ماهه سال ۱۴۰۱ به مبلغ دو هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان رسیده است. سود خالص شرکت در سال ۱۴۰۰، مبلغ ۱۵۲ میلیارد تومان بوده که این عدد در ۹ماهه سال ۱۴۰۱ به مبلغ ۲۱۴ میلیارد تومان رسیده است.

وی افزود: سهم شرکت در مارکت به لحاظ تعداد و مبلغ تراکنش به ترتیب ۱۰ و ۱۲درصد بوده است. به‌ازای هر ۵ پوز در بازار کشور ۱ پوز از سرویس و خدمات “پی‌پاد” استفاده می‌کند. “پی‌پاد” نزدیک به دو میلیون کارت‌خوان را در کشور سرویس‌رسانی می‌کند. تعداد پایانه‌های فروشگاهی در ۹ماهه سال مالی مورد گزارش رشد ۱۶ درصدی داشته است. شرکت توانست از طریق هدایت تراکنش‌ها، هزینه‌های استهلاک را کاهش دهد.

تفرشی گفت: نرخ‌های شاپرک اصلاح خواهد شد و به‌زودی فرمول جدید محاسبات کارمزد ابلاغ می‌شود.

در نهایت این مجمع با انتخاب روزنامه اطلاعات به‌عنوان روزنامه کثیرالانتشار و تقسیم ۳۰۰ ریال سود به‌عنوان سود تقسیمی به پایان رسید.

پایان مطلب

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 208 views بار دسته بندی : بورس تاريخ : 20 آوریل 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.