گرگ بورس زنگ معاملات رشد یابنده‌ترین شرکت عرصه پرداخت الکترونیک زده شد - گرگ بورس

زنگ معاملات رشد یابنده‌ترین شرکت عرصه پرداخت الکترونیک زده شد

گرگ بورس:

مسیح مشهدی تفرشی، مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مطرح کرد: همان‌طور که قبل‌تر اعلام‌شده در تعهدات هم برنامه افزایش سرمایه دیده‌شده است. البته که موضوع نیاز به سپری شدن، مراحل قانونی دارد، ولی در امیدنامه و طبق اعلام گذشته سهامداران موضوع افزایش سرمایه را برای شرکت دنبال می‌کند. باید گفت که روند رشد شرکت منسجم و پایدار دنبال خواهد شد به‌طوری‌که طی ۳ سال متوالی “پی‌پاد” رشد یابنده‌ترین شرکت در حوزه پرداخت الکترونیک شناخته‌شده است. از زمانی که پرداخت الکترونیک پاسارگاد بین ۱۲ شرکت در رتبه ۸ یا ۹ قرار داشت و امروزه که در تعداد تراکنش رتبه اول و مبلغ تراکنش رتبه سوم را داراست زمانی زیادی (به مدت ۳ سال با رشد چند پله‌ای) نمی‌گذرد.

وی ادامه داد: معتقدم که “پی‌پاد” بر این موضوع که رشد و توسعه را هدف قرار داده صحه گذاشته است. باوجوداینکه فضای کشور به دلیل مسائل اقتصادی مقداری بخش توسعه را پرقدرت دنبال نمی‌کند، ولی شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد اثبات کرد که منسجم به دنبال توسعه و رشد است.

با اقدامات انجام شده به مزیت “پی‌پاد” پی می‌برید 

مشهدی تفرشی تشریح کرد: شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد در ابتدای ورود به بازار سرمایه تلاش می‌کند که با شفافیت توضیحات لازم را به سهامداران و نهاد‌های ناظر ارائه کند. همچنین بلافاصله مجمع شرکت برگزار می‌شود که قبل از تاریخ مقرر برای سهامداران اطلاع رسانی خواهد شد. امیدوارم اقداماتی که در “پی‌پاد” انجام می‌شود و برنامه ویژه‌ای که برای همکاری با اهالی بورس و خود شرکت بورس اوراق بهادار تهران طرح ریزی شده است، نمایانگر مزیت‌های ۶۰۱ امین شرکت نسبت به ۶۰۰ شرکت پذیرفته شده قبلی در بورس باشد.

سبزی بهار در پرداخت الکترونیک پاسارگاد تسری پیدا می‌کند؟

وی در پایان به گرگ بورس گفت: تقارن این عرضه با فصل بهار را باید به فال نیک گرفت و جای بسی شادی دارد، امید است که این سبزی در “پی‌پاد” هم تسری پیدا کند و بتواند این سبزی را مستدام در عرصه تولید، صنعت و اقتصاد کشور دنبال کند. جا دارد از تمام همکاران که در طی این سال‌ها برای این مهم فعالیت داشتند، تشکر کرد. همچنین از سهامداران و اهالی بازار سرمایه باید تشکر کرد که طی این سال‌ها برای تحقق عرضه “پی‌پاد” همکاری کردند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 184 views بار دسته بندی : بورس تاريخ : 6 آوریل 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.