گرگ بورس تداوم روند صعودی "وبملت" - گرگ بورس

تداوم روند صعودی

گرگ بورس:

بانک ملت ایران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اسفندماه سال ۱۴۰۱ مجموع درآمد‌های به‌دست‌آمده از بخش تسهیلات اعطایی را در این دوره برابر با ۹ هزار و ۵۲۴ میلیارد تومان اعلام کرد و از ابتدای سال مالی تاکنون نیز به درآمد تجمیعی ۹۲ هزار و ۸۹۷ میلیاردتومانی از تسهیلات اعطایی رسید.

تداوم روند صعودی

میزان سرمایه‌ای که “وبملت” تا پایان اسفندماه از خود بر جای گذاشت برابر با ۲۶ هزار و ۲۰۴ میلیارد تومان بود، این بانک توانست میزان پرداختی خود جهت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری را به ۴ هزار و ۴۹۳ میلیارد تومان برساند.

درآمد‌های “وبملت” از تسهیلات اعطایی

میزان درآمدی که بانک ملت ایران در اسفندماه از بخش تسهیلات اعطایی شناسایی کرد افزایش ۱۸ درصدی را نسبت به ماه گذشته نشان می‌دهد، اما، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز میزان درآمد تجمیعی این بانک در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۵۹ درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رساند.

تداوم روند صعودی

میزان درآمدی که بانک ملت در اسفندماه سال ۱۴۰۱ کسب کرد، ۶۵ درصد افزایش را نسبت به اسفندماه ۱۴۰۰ نشان داد. از طرفی این بانک در آخرین ماه سال ۱۴۰۱ موفق به ثبت میانگین درآمد ماهیانه ۷ هزار و ۷۴۱ میلیاردتومانی شد.

عمده‌ترین درآمد “وبملت” در اسفندماه متعلق به «مرابحه» و «سلف» بود، مبلغ به ثبت رسیده در بخش‌های نام‌برده برابر با ۴ هزار و ۱۶۵ میلیارد تومان و یک هزار و ۳۷۹ میلیارد تومان بود.

درآمدی که بانک ملت از بخش «مرابحه» به همراه داشت ۴۴ درصد از کل درآمد‌های شناسایی‌شده در اسفندماه را به خود اختصاص داد، «سلف» نیز ۱۴ درصد از کل درآمد ماهانه را در اختیار داشت.

پایان مطلب

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 207 views بار دسته بندی : بورس تاريخ : 16 آوریل 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.