گرگ بورس بیش از ۲ میلیون تن انواع کالا در بورس کالا دادوستد شد - گرگ بورس

بورس کالا+گرگ بورس

به گزارش گرگ بورس، در هفته منتهی به ۲۶ آذر ماه ۲ میلیون و ۷۶ هزار تن انواع کالا به ارزش ۱۴۸ هزار میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که نسبت به هفته ما قبل به ترتیب رشد ۴ و ۳ درصدی را در حجم و ارزش معاملات تجربه کرد.



طی هفته اخیر در تالار محصولات صنعتی و معدنی یک میلیون و ۵۴۶ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۸۱ هزار و ۹۱۲ میلیارد ریال معامله شد.

در این تالار یک میلیون و ۱۵۳ هزار تن سیمان، ۲۴۷ هزار و ۵۰۲ تن فولاد، ۸۶ هزار تن آهن اسفنجی، ۴۰ هزار تن سنگ آهن، ۱۰ هزار و ۱۲۵ تن آلومینیوم، ۷ هزار و ۴۲۰ تن مس، ۲ هزار تن شمش چدن، یک هزار و ۱۴۵ تن روی، ۱۴۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۱۸ تن کنسانتره فلزات گرانبها و یک کیلوگرم شمش طلا مورد دادوستد قرار گرفت.

شایان ذکر است، در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی ۵۲۳ هزار تن انواع کالا به ارزش ۶۵ هزار میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار ۲۰۲ هزار تن وکیوم باتوم، ۱۴۷ هزار تن قیر، ۸۰ هزار و ۴۰۷ تن مواد پلیمری، ۵۹ هزار و ۵۰۰ تن لوب کات، ۲۹ هزار و ۴۸۲ تن مواد شیمیایی، ۳ هزار و ۶۴۱ تن روغن پایه، یک هزار تن سلاپس واکس، ۵۲۰ گوگرد، ۱۵۰ تن آرگون و ۴۸ تن عایق رطوبتی معامله شد.

همچنین ۵ هزار و ۳۹۵ تن کالا هم در بازار فرعی بورس کالای ایران به فروش رسید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 693 views بار دسته بندی : بورس کالا تاريخ : 21 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.