گرگ بورس افزایش ۸۲ درصدی درآمد "خاور" - گرگ بورس

افزایش ۸۲ درصدی درآمد

گرگ بورس:

شرکت ایران‌خودرو دیزل در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اسفندماه سال ۱۴۰۱ نشان داد که به روند روبه‌رشد درآمدزایی خود بازگشته است. این خودروساز ماشین سنگین از فروش محصولات خود به درآمد ۴ هزار و ۴۳۰ میلیاردتومانی دست پیدا کرد.

“خاور” از ابتدای سال مالی تا پایان اسفندماه سال ۱۴۰۱ (سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۱) توانست از فروش محصولات تولیدی خود به درآمد تجمیعی ۳۵ هزار و ۳۴۴ میلیاردتومانی برسد.

افزایش ۸۲ درصدی درآمد

میزان درآمدی که شرکت ایران‌خودرو دیزل در دوازدهمین ماه از سال ۱۴۰۱ به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی بود، این شرکت دیزلی از ابتدای سال مالی تاکنون نیز درآمد تجمیعی که به ثبت رساند تماماً از فروش محصولات در بازار داخلی بود.

میزان سرمایه به ثبت رسیده ایران‌خودرو دیزل در ۱۲ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی برابر با ۸ هزار و ۶۳۶ میلیارد تومان بود، درآمد ماهانه‌ای که “خاور” در اسفندماه از فروش محصولات شناسایی کرد نسبت به میانگین درآمدی در ۱۱ ماه گذشته ۵۸ درصد افزایش پیدا کرد.

درآمد ماهانه‌ای که شرکت ایران‌خودرو دیزل در آخرین ماه از سال ۱۴۰۱ به ثبت رساند در مقایسه با ماه گذشته که ۲ هزار و ۴۳۶ میلیارد تومان درآمدزایی داشت، ۸۲ درصد افزایش درآمدزایی را مشاهده کرد و نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز ۱۳۶ درصد رشد را تجربه کرد.

افزایش ۸۲ درصدی درآمد

درآمد تجمیعی که خاور از ابتدای سال مالی تاکنون از فروش محصولات داخلی خود شناسایی کرد در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۲۱۸ درصد افزایش درآمد را تجربه کرد.

بر اساس گزارش فعالیت ماهانه‌ای که “خاور” در اسفندماه از خود منتشر کرد بیانگر آن بود که بیشترین تقاضای مشتریان برای کامیون سنگین بود که از فروش آن محصول به درآمدزایی ۳ هزار و ۲۰۰ میلیاردتومانی دست‌یافت و همچنین میزان درآمدی که در این دوره از فروش کامیون سنگین کسب کرد ۷۲ درصد از درآمد ماهانه را تشکیل می‌دهد.

افزایش ۸۲ درصدی درآمد

همان‌طور که ملاحظه می‌کنید بیشترین درآمدزایی خاور از فروش کامیون سنگین بود، “خاور” نرخ فروش این محصول را برابر با ۲ میلیارد و ۳۹۰ میلیون تومان اعلام کرد و همچنین این نرخ نسبت به ماه گذشته اندکی رشد را به دنبال داشت.

محصولات دیگری که توسط ایران‌خودرو دیزل به فروش رسید عبارت است از ون و پیکاپ، اتوبوس و قطعات که دراین‌بین «ون و پیکاپ» با کسب درآمد ۸۰۰ میلیاردتومانی بیشترین درآمدزایی را به همراه داشت.

پایان مطلب

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 199 views بار دسته بندی : بورس تاريخ : 10 آوریل 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.