گرگ بورس گیرنده دیجیتال خودرو - گرگ بورس

 

حتما تماشای برنامه های تلویزیونی از داخل خودرو لذت بخش است. مخصوصا برنامه مورد علاقه شما در حال پخش باشد و شما پشت ترافیک باشید . با داشتن یک گیرنده دیجیتال خودرو میتوانید به همه برنامه های تلویزیونی مورد علاقتان دسترسی داشته باشید .

امکانات گیرنده دیجیتال خودرو

گیرنده دیجیتال خودرو دارای منو فارسی بوده و همین امر باعث دسترسی داشتن  ,به تمام نقاط دستگاه میشود و اصلا دستگاه جاگیری نیست و در زیر داشبورد به راحتی قابل نصب است . با ریموت کنترل از راه دور میتوان به آسانی با دستگاه ارتباط داشت و تمام تنظیمات را از این طریق انجام داد . یک امکان دیگر که خیلی کاربردی است , پورت USB است که اگر فرصت دیدن برنامه ای را اگر از دست دادید , با فلش آن برنامه را ضبط کرده و در زمان مناسب آن برنامه را مشاهده فرمائید .

از دیگر قابلیت های گیرنده دیجیتال خودرو , دارا بودن انواع فرمت های پخش صوتی و تصویری است که گیرنده دیجیتال خودرو آنها ساپورت می کند .

بررسی گیرنده دیجیتال خودرو

شرط اصلی یک گیرنده دیجیتال خودرو خوب اصلی بودن برند دستگاه است , زیرا  محصولات کم کیفیت که معمولا ارزان تر هم هستند , از کیفیت پایین گیرندگی برخوردارند . در واقع مهمترین قسمت گیرنده دیجیتال خودرو , آنتن دستگاه و قدرت گیرندگی امواج است , که خرید گیرنده دیجیتال از فروشگاه لیندا ساب , تضمینی برای شما عزیزان ارائه نموده است .

گیرنده دیجیتال خودرو معمولا با دو آنتن ۲۵ دسی بلی و تا سرعت ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت , تمام کانال های دیجیتال تلویزیون و رادیو را پخش میکند . دستگاه گیرنده دیجیتال دو ورودی آنتن دارد که کیفیت گیرندگی امواج را بالا می برد و قابلیت جست و جوی آنالوگ و اتوماتیک , برای پیدا کردن کانالهای تلویزیون و امواج رادیو را دارد .

در آخر , کیفیت و خلاقیت در جوار هم برای افراد شیرین و جذاب است . ما این شرایط را در فروشگاه لیندا ساب برای شما فراهم آوردیم .

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 114 views بار دسته بندی : رپورتاژ آگهی تاريخ : 19 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.