گرگ بورس تا پایان شهریور ۲۰۰ دستگاه اتوبوس وارد ناوگان خواهد شد - گرگ بورس
اتوبوس

جلال بهرامی در جلسه بررسی پروژه‌های توسعه و نوسازی ناوگان حمل‌ونقل شهری با بیان اینکه قرارداد ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس ابلاغ شده است، اظهار کرد: وضعیت ۱۰۰۰ دستگاه دیگر نیز با تهاتر املاک به‌زودی مشخص خواهد شد؛ این ۲۰۰۰ دستگاه تعهد ما به شورا برای امسال است. همچنین، در حالی که تنها ۵ همت بودجه برای خرید اتوبوس در بودجه پیش‌بینی شده است، برای خرید این ۲۰۰۰ دستگاه، به بیش از ۱۸ همت منابع نیاز داریم.

وی بیان کرد: امیدواریم تا پایان شهریورماه دست‌کم ۲۰۰ اتوبوس جدید وارد ناوگان شود ضمن اینکه روند ساخت ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس دیگر نیز تا پایان سال پیگیری خواهد شد.

معاون حمل‌ونقل شهرداری تهران افزود: ۲۰۰ دستگاه اتوبوس نیز تا پایان شهریورماه با همکاری شهاب‌خودرو اورهال خواهد شد و تلاش خواهیم کرد ۳۰۰ دستگاه دیگر از اتوبوس‌های تهران نیز با توان شرکت‌های داخلی، در ۶ ماهه نخست سال‌ جاری اورهال شوند.

بهرامی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه با تمهیدات انجام‌شده و ورود اتوبوس‌های نو و اورهال‌شده، امسال شاهد ترافیک کمتری همزمان با شروع مدارس باشیم، افزود: هم‌چنین با اصلاحی که در بهای بلیت اتوبوس‌ها صورت گرفت، می‌توان برای اصلاح خطوط اتوبوس‌رانی تهران اقدام کرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: به این ترتیب ورود اتوبوس‌های جدید، بازسازی اتوبوس‌های قدیمی و اصلاح خطوط، ۳ اقدام اساسی تا پایان شهریورماه در حوزه اتوبوس‌رانی است.

معاون حمل‌ونقل شهرداری تهران گفت: طبق بررسی سنوات تاریخ اتوبوسرانی، روشن است که نمی‌توان بدون مشارکت بخش خصوصی داخلی اقدام کرد چراکه آن‌ها موظف به ارائه خدمات پس از فروش و تأمین قطعات آنها هستند.

وی با تأکید بر لزوم سرمایه‌گذاری بر حوزه توسعه حمل‌ونقل برقی گفت: امیدواریم تا پایان امسال دست‌کم قرارداد ۱۰۰ دستگاه اتوبوس برقی جدید با تولیدکنندگان داخلی منعقد شود.

تسنیم/

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 115 views بار دسته بندی : رپورتاژ آگهی تاريخ : 17 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.