گرگ بورس معرفی ست گاز، هود، سینک و فر استیل البرز برای آشپزخانه - گرگ بورس

تنوع در محصولات اشپزخانه در سال های اخیر بسیار رو به افزایش بوده و محصولات جدیدی وارد بازار شده اند. از گازهای القایی، تا هود های جزیره، سینک های زیر کورینی و …. اگر نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد محصولات جدید و راهنمای خرید محصولات ۲۰۲۱ در بازار دارید به این مقاله مراجعه کنید

کیفیت همیشه به عنوان یک اصل مهم در هر خرید می باشد. قیمت بالای یک کالا باعث شده تا برای خرید دقت بیشتری به کار برده شود و محصولی با کیفیت تر را درخواست کنیم.

استیل البرز برند تخصصی و مطرح تولید کننده تجهیزات آشپزخانه به عنوان محبوب ترین و بهترین برند در این حوزه شناخته می شود. این برند که تولیداتی همچون گاز صفحه ای، هود، سینک آشپزخانه و فر آشپزی را در سبد کالایی خود دارد همواره سعی کرده تا رقابت در این حوزه را از رقبایش ببرد.

این مقاله به معرفی ست های آشپزخانه استیل البرز برای شما گردآوری شده است.

ترکیب استیل – استیل البرز

استیل در واقع به عنوان پایه در دکوراسیون شناخته شده و رنگ نقره ای تقریبا با همه رنگ ها و مدل ها هارمونی و تطابق ایجاد می کند. علاوه بر این محصولات با ورق استیل دوام و عمر بالاتری نسبت به شیشه داشته و نظافت آنها ساده تر اتفاق می افتد. همچنین قیمت گذاری محصولات استیل نیز نازل تر می باشد.

مدل اقتصادی استیل البرز

گاز استیل S۵۹۵۲، هود شومینه ای SA۲۰۸، سینک توکار ۸۱۶

مدل لوکس استیل البرز

گاز S۵۹۱۲، هود مورب SA۴۶۲، سینک توکار ۸۱۵

محصولات استیل البرز

ترکیب شیشه ای استیل البرز

تجهیزات آشپزخانه شیشه ای استیل البرز در دو رنگ مشکی و سفید عرضه شده است.شیشه استفاده شده در البرز از جنس سکوریت و با ضخامت ۸ میلیمتر است. گاز شیشه ای استیل البرز از پرطرفدارترین محصولات بازار بوده و قابل ست شدن با همه فضایی در آشپزخانه می باشد. این مدل از گار صفحه ای در تعداد شعله های ۲ تا ۵ شعله موجود است.

مدل شیشه ای سفید استیل البرز

گاز شیشه ای سفید G5960w، هود مورب سفید SA461، سینک کریستال سفید

مدل شیشه ای مشکی استیل البرز

گاز شیشه ای مشکی G5907، هود مورب SA412، سینک کریستال مشکی

ویژگی گاز استیل البرز نسبت به رقبا

گاز استیل البرز اولین محصول تمام ایرانی بود که در ایران ظهور پیدا کرد. این کارخانه محصولات خودرا با قطعات با کیفیت، تنوع بالای محصول، قیمت رقابتی و راندمان بالا عرضه کرده است.

در گازهای صفحه ای قطعاتی همچون فندک، ترموکوپل، سرشعله ها، میزان مصرف انرژی، صفحه کار شده، گارانتی و خدمات پس از فروش از اولویت بالایی برخوردار است.

چنانچه قصد مشاهده مدل های گاز استیل البرز را دارید کلیک کنید 

ویژگی هود استیل البرز نسبت به سایر برندهای بازار

در بازار ایران معدود شرکت های تولیدی هستند که توانایی تولید هود تمام ایرانی را داشته و عمدتا به مونتاژ کردن قطعات با برند خود می پردازند. هود استیل البرز با دارا بودن ۳ مدل مورب، مخفی و جزیره در طرح ها، رنگ ها و سایزهای مختلف قابل انتخاب است. از ویژگی های مهم هود استیل البرز کم صدا بودن در عین قدرتمند بودن موتور هود به واسطه امتیاز توربو بودن آن است.

همچنین فیلتر آلومینیومی چند لایه، دارا بودن ریموت، مجهز بودن به سنسور بو و دود از ویژکی های شاخص البرز می باشد.

ویژگی سینک استیل البرز نسبت به مدل های دیگر

سینک ظرفشویی از پرکاربردترین اقلام در هر آشپزخانه است و کیفیت بالای آن تاثیر مستقیمی در رضایت مندی افراد خواهد داشت. استیل البرز و اخوان به عنوان تنها تولید کنندگان سینک استیل در ایران بوده و سابقه تولید آنها به بیش از ۳۰ سال می رسد. استیل البرز در تولید سینک بی رقیب بوده و با بهره مندی از تجهیزات مدرن و فناوری های روز با تنوعی بالا سینک تولید می کند.

از شاخصه های مهم سینک استیل البرز ضخامت ورق بالا، عمق لگن زیاد، تنوع در مدل و طرح، دارا بودن کارکرد های روکار، توکار و زیر کورینی، اکسسری های جانبی و قیمت مناسب است.

چنانچه قصد مشاهده مدل های سینک استیل البرز را دارید کلیک کنید 

ویژگی فر استیل البرز

استیل البرز در تولید فر نیز تلاش کرده تا محصولی در خور مصرف کننده ایرانی به بازار عرضه کند. از معیارهای مهم فر استیل البرز حجم بالای مخزن، برنامه ریزی اتوماتیک و دستی، صفحه پنل دیجیتال، کم مصرف بودن، دو کارکرد برق و گاز، سینی های مختلف کاربردی، گارانتی و خدمات پس از فروش پاسخگو می باشد.

بهترین روش خرید محصولات استیل البرز

استیل البرز امروز به دلیل شهرت و محبوبیتش در تمام فروشگاه های اینترنتی و حضوری یافت می شود. قیمت گذاری شرکت همیشه در راستای احترام به حقوق مصرف کننده می باشد، اما در این بین افرادی سود جو اقدام به دریافت وجه های مختلف در قالب کارهای جانبی می کنند که بعضا از وجود آنها شرکت بی خبر است. از این رو شرکت با راه اندازی فروش مستقیم و بی واسطه از طریق نمایندگی و عامل انحصاری خود آشپزخانه استیل البرز به آدرس steelalborzhome محصولات خود را بالاترین تخفیف به مشتریان در سریع ترین زمان عرضه کرده است

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 385 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 30 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.