گرگ بورس سهامداران با خیال راحت، پرتفو بچینند - گرگ بورس

سهامداران با خیال راحت، پرتفو بچینند

محمد کفاش پنجه‌شاهی، کارشناس بازارسرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز، اظهار کرد: برخلاف سبز بودن بازار در چند روز اخیر، طبق گزارش‌هایی که از شرکت‌ها به دست آمده و افت شدید دلار می‌توان گفت بازار در حالت ارزنده‌ای قرار نگرفته است.



وی در خصوص روند بازار در آینده ادامه داد: روند بازارسرمایه در آتی به نتیجه مذاکرات و تأثیر آن بر دلار بستگی دارد. خوشبختانه ابهامات مربوط به بودجه پیشنهادی برطرف شده و سهامداران می‌توانند به راحتی و با اطمینان سبد پرتفوی خود را بچینند. در حال حاضر این عوامل، تنها موانع داخلی بازار سرمایه محسوب می‌شوند. به همین دلیل می‌توان گفت بازار در آینده وضعیت خوبی را سپری می‌کند البته امکان دارد در این بین نوساناتی را تجربه کند که امری طبیعی است.

کارشناس بازار سرمایه خاطرنشان کرد: در صورتی که مذاکرات برجام به نتیجه برسد ممکن است با برطرف شدن تحریم‌ها و کاهش قیمت دلار، وضعیت اقتصادی بهبود یابد؛ اما در صورتی که به نتیجه نرسد دلار افزایش یافته و تأثیر منفی در ارزش شرکت‌های بورسی خواهد گذاشت.

پنجه شاهی در پایان ضمن اشاره به تأثیرات بودجه پیشنهادی در بازار سرمایه گفت: بودجه موقتی که دولت به مجلس ارائه داده، ابهامات موجود در بازار را برطرف کرده و می‌توان گفت این لایحه مطابق با شرایط موجود به درستی وضع شده و امیدواریم بدون تغییر و اصلاحی به همین صورت تصویب شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 340 views بار دسته بندی : بورس تاريخ : 27 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.