گرگ بورس آسیب‌ها‌ی اجتماعی زیبنده نظام اسلامی نیست - گرگ بورس

به گزارش پایگاه اطلاع‌‌رسانی ریاست‌جمهوری، سید ابراهیم رئیسی عصر پنج‌شنبه در نخستین نشست شورای اجتماعی کشور در دولت سیزدهم، گفت: به‌طور طبیعی همه جوامع کم‌وبیش مبتلا به آسیب‌های اجتماعی هستند، اما این آسیب‌ها حتی در سطح محدود به هیچ‌وجه زیبنده نظام اسلامی نیستند.  رئیس‌جمهور پیش‌بینی، پیشگیری و درمان آسیب‌های اجتماعی را وظیفه همه بخش‌های حکومت عنوان کرد و گفت: آسیب‌های اجتماعی با سرمایه اجتماعی رابطه متقابل دارند و هر چه آسیب‌های اجتماعی کاهش یابند سرمایه اجتماعی تقویت خواهد شد.  رئیس‌جمهور گفت: همه نهادها باید گزارش عملکرد خود از اجرای تکالیف قانونی در مقابله و درمان آسیب‌های اجتماعی را ارائه کنند. رئیس‌جمهور افزود: مدیران و مسوولان دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و حکومتی، باید مراقب باشند و به کارکنان خود تذکر دهند که عملکرد آنان در نظر مردم بد جلوه نکند، چرا که دستگاه‌های حکومتی در زمینه عمل به بایدها و نبایدها در خط مقدم هستند.  

  بازدید رئیس‌جمهور از آسایشگاه خیریه کهریزک

همچنین «ایرنا» در خبری دیگر از بازدید رئیس‌جمهور از آ‌سایشگاه کهریزک در روز جمعه خبر داد. رئیس‌جمهور در این بازدید ا‌ز برنامه‌ها‌ی دولت برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و لزوم ضرورت تقویت مشارکت‌های مردمی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی خبر داده است.  رئیس‌جمهور خدمت در مجتمع خیریه کهریزک را جلوه زیبای مشارکت‌های مردمی دانست.

  ضرورت تامین شغل برای مددجویان ‌پس از بازپروری

همچنین «ایسنا» نیز در خبری دیگر از بازدید رئیس‌جمهور از مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب‌های اجتماعی سروش در حاشیه شهرستان ری خبر داد. رئیس‌جمهور بر باز اجتماعی کردن مددجویان مراکز بازپروری تاکید کرد.  رئیسی گفت: من قلبا ناراحت می‌شوم که شما جوانان را اینجا می‌بینم. همت همه مدیران و مربیان اینجا هم بازگشت شما به جمع خانواده است، شما هم تصمیم بگیرید که دیگر کاری انجام ندهید که مجددا به این مراکز بیایید. 

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 300 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 12 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها